Melissa Etheridge

Napra pontos

április 2024
Hét Ked Sze Csü Pén Szo Vas
<<  < Archív
1 2 3 4 5 6 7
8 9 10 11 12 13 14
15 16 17 18 19 20 21
22 23 24 25 26 27 28
29 30

.

  • : Tudok egy honlapot, amelyen akár több száz, vagy... (2012.03.27. 12:03) MLM újra
  • Királyhegyi Sport: Talán segíthetek néhány eszközzel, s módszerrel... (2010.02.17. 21:01) Kareoke
  • Hópofi: Sziasztok!Tegnap kezdtem el olvasni Müller Péter... (2009.11.25. 23:40) Müller Péter
  • Lenoks69: Hát ja, ezek fantasztikusak... Micsoda tehetség!... (2009.11.20. 00:18) Debreceni Fotóművész Zita
  • alibabaesanegyvenhattyu: :) milyen igaza van ! (2009.11.04. 13:23) Tévévilág

Beszélgetős

&n #a0522dbsp;

.

szivtars

Címkék

blog (235) család (230) életem (362) emberek (124) emlék (31) gondolatébresztő (70) gondolatok (277) gyerek (290) humor (82) iskola (39) közélet (64) kultúra (33) lélek (99) napló (197) (254) önismeret (78) szerelem (180) szórakozás (38) Címkefelhő

Heves jeges

2009.01.09. 21:26 - Doris, a komisz

Címkék: szórakozás életem


Reggel még nyomasztó súllyal nehezedett rám a tudat, hogy hamarosan itt a hétvége, és a fiúk várják a korcsolyákat. Fogalmam sem volt róla, miképpen fogok erre pénzt szerezni. Egy normális, alsó közép kategóriás cucc is 8 db ezrest kóstál, azt ugye szorozzuk hárommal, a számlák pedig a hűtőn várják, hogy a postára cígeljem őket. Azután bementünk mr. Darcyval a bankba, hogy pontosan tisztázzuk: Ugye TÉNYLEG lejárt az életünket hét éve megkeserítő hitel? Bementünk, hogy a saját szemünkkel lássuk, mert a "szinte  hihetetlen" kategóriába tartozik egy ilyen esemény. Nos, olyannyira lejárt, hogy mint kiderült, még túlfizetés is van a számlán, persze nem túl sok, de annyi éppen, hogy az esetleges korcsolyavásár ne legyen (annyira) megterhelő.

 

 Miután ezt elintéztük, gondoltuk, körülnézünk a Malomban ( az elmúlt fél évben ma negyedszer grasszáltam a Plázában- ez bizonyosan előrelépés a társadalmi ranglétrán). Örömmel konstatáltam, hogy a karácsonyfa még ott sincs lebontva, tehát a vízkereszti pusztítás nem csak nálunk késik. Éreztem első perctől, hogy ma valami más itt, mint szokott lenni. Valahogy az egész nem olyan izzasztó, fullasztó, mint más napokon. Nehezen jöttem rá a titokra: Alig fűtenek.
Jó is ez a gázkorlátozás különben! Eddig valahányszor télen betévedtünk oda, vagy a hónunk alá gyűrkésztük a kabátot- amitől nem tudtunk mozogni - vagy lerohadt a ruha rólunk. Sosem értettem, miért kell egy ekkora épületet pólósra fűteni. Tiszta pazarlás, ráadásul rosszul is lesz, aki nem ott tölti az egész napját. Most kellemes hűvösben pillantottuk meg a Hervis ordító Sale plakátjait: Kettőt fizet, hármat kap!
Hát nem ragozom. Olyan f*sza korikat vettünk a srácoknak az "ajándék" pénzből, hogy bárki megirigyelheti őket. Ilyen hosszára állítós, gyorscsatolós extrázmányok, hát kérem szépen, nincs olyan béna kétlábú, aki azzal nem tanul meg csúszni.
Délután aztán kivonult a csapat, és mind az öten jégre szálltunk. Na, akkor jött a csoda: az én nagyfiam, akinek mindig azt mondják a felnőttek, hogy egyetlen(!) hibája, hogy puha, ügyetlen, fejletlen mozgású, most felállt az élekre, és nekilódult. Zuhant néhányat, de nem adta fel, és mostanra már magabiztosan száguldozik. Okoska egyértelmű, hogy öt perc múlva már forgott, farolt, mint akit az anyja oda pottyantott a pályára egy szépséges pillanatában... nem volt kérdés, hogy neki ez nem feladat. Bobika... ööö... már képes megállni... ez méltányolható egy hat évestől, azt hiszem. Mr. Darcy lezúzta néhány eséssel a tavat (eddigi életében egyszer volt a lábán ilyen szerkezet), de amúgy kellemesen jó érzékkel fejlődik korcsolyázás terén.
Na és Dorismama? Ő eleinte pátyolgatta az ágacskákat, magyarázta, hogy rogyasszál, dőljél előre, pucsíccsál; hát nem érted, hogy nem lehet egyenes háttal? Hogy nem lehet ezt érezni? Most jó, most, így pontosan!
Aztán egyszer kifordult, és nekilódult. Hasította a hideget, hallgatta a pengék karistolását, rogyasztott, farolt, pörgött, aztán ment hátrafelé, majd oldalazva, lógó karral, aztán kitartva, vagy a feje fölé emelve. A fejében szépséges zenék szóltak, és éppen úgy képzelte, ahogy akkor, mikor még Dorisbaba volt, és ott ügyetlenkedett a parkettán. Azt képzelte, hogy elképesztően kecses, nőies, és szemet gyönyörködtető minden mozdulata, és ha egyszer képes lesz elég gyorsan siklani, akkor bármilyen messzire eljuthat ebben az életben...

A bejegyzés trackback címe:

https://doris.blog.hu/api/trackback/id/tr89868172

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

teknős 2009.01.10. 11:48:11

Mennyire szerettem korcsolyázni!
Nálunk ez nem megy. Messze van a jég. Egy vagyonba kerülne most hirtelen korcsolyákat venni és ritkán tudnánk menni. Nem is beszél róla senki. Csak én érzem, hogy mennyire hiányzik a száguldás mámora. (a túlsúlyomat vajon elbíná a jég? Pirulós ikon )

zAdrienn 2009.01.10. 14:39:29

De jó is lehetett! :)
A barátnőimmel megyek majd korcsolyázni, és eléggé tartottam tőle. Most hogy elolvastam,megnyugodtam. Végül is, ha egy 6 éves meg tud állni rajta,akkor én is. :)

Doris, a komisz · http://dorisnaploja.blogspot.com 2009.01.10. 19:45:17

Az semmi!!! Ma egész nap kint voltunk, és Bobi is közlekedik! Kivittek zenét, volt tea, forralt bor, ingyen zsíros kenyér, sok ember! Ma nagyon jól éreztem magam ebben a városban, mert azt éreztem, hogy úgy együtt vagyunk, szórakozunk, találkozunk, integetünk. Olyan családias- kisvárosos volt az egész.
Adrienn, nincs mitől tartanod. Cipőben sokkal kevésbé biztonságos a jég, mint korcsolyával.

@teknős: Egyre kíváncsibb vagyok, hol éltek. Azt azért nehezen tudnám elképzelni, hogy olyan sok gyerkőccel hogy zajlana. Mondjuk, a nagyok segítenék a kicsiket. És igen, a hozzájutás... iszonyú pénz, ha nem fog ki az ember akciót, vagy használtat. A súlyod miatt kár aggódni. Már elég vastag a jég :-)

teknős 2009.01.11. 18:33:34

Egy nógrádi kisvárosban élünk, Doris. Hasonló a sztorim. Érettségi után egy évet töltöttem a fővárosban és én is 18 éves korom után tanultam meg korcsolyázni a műjégpályán. Én is pont úgy álmodoztam kislányként, ahogyan te. Akkor 48 kilósan kicsit másképp mutattam a jégen, mint most mutatnék. De korizni nagyon klassz.

hohohó 2009.01.11. 19:45:05

teknős!
Nagyoroszi, Rétság,Nőtincs,Szendehely,Diósjenő?

inkák 2009.01.11. 20:17:31

szia! bajla vagyok, csak itt inkák néven:))) szóval korizni remek dolog, és én is olcsón jutottam életem első korijához, mindössze 4500 pénzért, igaz TESCO mulatságos, de nekem első korinak megfelel.

Doris, a komisz · http://dorisnaploja.blogspot.com 2009.01.12. 08:54:17

@inkák: Teljesen jó a tescos. Nekünk is az lett volna, ha nem futunk bele ebbe a verzióba. Mulass jól, amíg van hideg hozzá.

teknős 2009.01.12. 09:56:12

hohohó! :)
Az a megyénk jobbik fele. Bátonyterenye.

teknős 2009.01.12. 09:58:23

Csak Starjánban az ipari parkban tudnánk korizni.:(


süti beállítások módosítása