Melissa Etheridge

Napra pontos

április 2024
Hét Ked Sze Csü Pén Szo Vas
<<  < Archív
1 2 3 4 5 6 7
8 9 10 11 12 13 14
15 16 17 18 19 20 21
22 23 24 25 26 27 28
29 30

.

  • : Tudok egy honlapot, amelyen akár több száz, vagy... (2012.03.27. 12:03) MLM újra
  • Királyhegyi Sport: Talán segíthetek néhány eszközzel, s módszerrel... (2010.02.17. 21:01) Kareoke
  • Hópofi: Sziasztok!Tegnap kezdtem el olvasni Müller Péter... (2009.11.25. 23:40) Müller Péter
  • Lenoks69: Hát ja, ezek fantasztikusak... Micsoda tehetség!... (2009.11.20. 00:18) Debreceni Fotóművész Zita
  • alibabaesanegyvenhattyu: :) milyen igaza van ! (2009.11.04. 13:23) Tévévilág

Beszélgetős

&n #a0522dbsp;

.

szivtars

Címkék

blog (235) család (230) életem (362) emberek (124) emlék (31) gondolatébresztő (70) gondolatok (277) gyerek (290) humor (82) iskola (39) közélet (64) kultúra (33) lélek (99) napló (197) (254) önismeret (78) szerelem (180) szórakozás (38) Címkefelhő

Háborúz(z)unk?

2009.03.13. 10:10 - Doris, a komisz

Címkék: közélet

Nos, tegnap írtam ezt.

Aztán ma reggel teknős kommentelte ezt:
 
"Tegnap a 15 éves általános iskolás fiamat kirabolták, az (MP4-est elvették tőle) és utána (történt más is közben)leütötték és összerúgták. A Heim Pálban van. A múlt éjszaka arra vártunk, hogy megműssék, mert megsérült a szemmozgató ideg, ahogy több helyen eltört az orra és a járomcsontja. Senkinek sem írtam a tettesekről, mégis mindenki tudta, kik tették. Nagyon szomorú vagyok. Ez egy nagyon szomorú történet"

Aztán meg ezt olvastam.

Kavarognak bennem a gondolatok, és gyakran úgy érzem, hogy naív, sőt hamis vagyok akkor, mikor arról beszélek, hogy változhat ebben az országban bármi is.
Attól félünk, hogy polgárháború lesz? Cigány magyar háború? Ébredjünk már fel! Ez már az. Napi szinten hallod, látod, éled meg, hogy nulla a közbiztonság.
Jó. Folytatom továbbra is a belém nevelt, (számomra is) egyre inkább álságosnak tűnő elméleteimet jó szóról, toleranciáról, meg minden ilyesmiről. De azért hozzáteszem jó hangosan, hogy mindenki hallja: Aki hozzányúl egy ujjal is a gyerekeimhez, az gyűrje fel a gatyaszárat, mert én bizony előveszem mr. Darcy macskaűző csúzliját, és kímélet nélkül lövöm szét a fejét.
Ja! Mondtam már, hogy ez az egész blog egy nagy átverés? Mit könyvek, lelkek, szép szavak? Egy állat vagyok, és nem is szégyellem.

Ps: Teknős, gondolok rátok. A fiadnak sok erőt.

A bejegyzés trackback címe:

https://doris.blog.hu/api/trackback/id/tr28999616

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

banyuc2 2009.03.13. 11:53:00

én is megírtam...
Teknős nagyon sajnálom, azt hiszem ti valóban rossz helyen laktok. Mi szerencsésebbek vagyunk, legalább is remélem.
Gyógyuljon meg hamar és teljesen a fiad!

hohohó 2009.03.14. 07:33:14

Jobbulást a fiadnak, és hálás vagyok, hogy nálunk ilyen még(!) nem történt.

teknős 2009.03.14. 18:37:38

Köszönöm nektek, hogy gondoltatok ránk.

Nem írtam, hogy az eset nem az utcán, sötét sikátorban történt, hanem az iskolában és úgy kaptam a telefont fél egykor, hogy történt egy kis baleset a Sanyival. Aztán estig egyre rosszabb dolgokat tudtam meg és nem kívánom senkinek az érzést, ahogy az orvos elmondja, lehet, hogy a fiamnek sérült a látása. Nem kívánom az érzést, ahogy ültem éjjel egykor a Nagyvárad téren a kocsiban a hat hónapos kislányommal, várva a telefont, hogy most kezdik a műtétet, hogy megmentsék a fiam látását.

Szerencsére a törés egy icipicit arább van, mint azt a tarjániak vélték és nem sérült, hanem csak nyomódik az ideg. Ma már optimista vagyok, de az orvos még mindig vár és folyamatosan vizsgálják őt.

A legrosszabb az egészben, hogy amiatt a fiú miatt, aki ma 72 órás őrizetben van az ügy miatt, én jó 7 éve jártam bent a gyámhatóságon, hogy vegyék el a szüleitől, mert ebből a fiúból így nem lesz semmi. Pedig akkor az én fiammal ( a nagyobbiknak volt osztálytársa) nem tett semmit, de akkor én úgy éreztem, hogy tennem kell érte valamit mindannyiunk érdekében.

Lehet, hogy ha akkor kitartóbb vagyok akkor mi mindannyian nyertünk volna valamit?

Doris, a komisz · http://dorisnaploja.blogspot.com 2009.03.15. 17:10:27

@teknős: Ki tudja. Mindenesetre az a régebbi eset így visszanézve olyan, mint egy intő jel.


süti beállítások módosítása