Melissa Etheridge

Napra pontos

május 2024
Hét Ked Sze Csü Pén Szo Vas
<<  < Archív
1 2 3 4 5
6 7 8 9 10 11 12
13 14 15 16 17 18 19
20 21 22 23 24 25 26
27 28 29 30 31

.

  • : Tudok egy honlapot, amelyen akár több száz, vagy... (2012.03.27. 12:03) MLM újra
  • Királyhegyi Sport: Talán segíthetek néhány eszközzel, s módszerrel... (2010.02.17. 21:01) Kareoke
  • Hópofi: Sziasztok!Tegnap kezdtem el olvasni Müller Péter... (2009.11.25. 23:40) Müller Péter
  • Lenoks69: Hát ja, ezek fantasztikusak... Micsoda tehetség!... (2009.11.20. 00:18) Debreceni Fotóművész Zita
  • alibabaesanegyvenhattyu: :) milyen igaza van ! (2009.11.04. 13:23) Tévévilág

Beszélgetős

&n #a0522dbsp;

.

szivtars

Címkék

blog (235) család (230) életem (362) emberek (124) emlék (31) gondolatébresztő (70) gondolatok (277) gyerek (290) humor (82) iskola (39) közélet (64) kultúra (33) lélek (99) napló (197) (254) önismeret (78) szerelem (180) szórakozás (38) Címkefelhő

Hidegesős szombat

2008.03.01. 20:11 - Doris, a komisz

Címkék: blog család gyerek szerelem gondolatok napló életem


Nincs unalmasabb a hidegesős szombatoknál ( a melegesősek teljesen mások).
Képzeld el ezt a mai napot 3 gyerekkel.
Mikor már túl vagytok a leckeíráson, pitesütésen, társasjátékon, tévénézésen, rajzoláson, számítógépes játékokon...na akkor kész...vége mindennek.

Akkor jön az unatkozás, egymás cseszegetése, fetrengés.
Két választásod van olyankor. Vagy megőrülsz, vagy előtte egy pillanattal még kitalálsz valamit, ami feldobja őket.

Én kínomban kitaláltam, hogy jó, akkor most bújócskázzunk.

És Picike elbújt.
Én pedig számoltam 5- ig, aztán tiszta erőből kutatni kezdtem.
Ilyenkor erősen figyelni kell, hogy NE olyan helyen keressem, ahol  VAN ő abban a pillanatban.
Ha megtalálom, abban semmi érdekes nincs.
 
Kerestem a hűtőben... a villanysütőben... a vázában... az ékszerdobozban.
Végül megnéztem Pite fenekében is, mert egyszerűen NEM BÍRTAM észre venni, hogy a számítógép mögül les ki, és torka szakadtából hahotázik.

Aztán beszállt Okoska is.
Trappoltunk le- föl a lakásban, kutattunk a jobbnál jobb búvóhelyek után. Visongtunk hozzá jó erősen.
Jó volt, bár tíz percnél nem tartott tovább.
Megszínesítette ezt az unalmas, esős, szélfútta napot.

Na persze, azután beültek a kádba, feltornyozták a fejükre a barackillatú fürdőhabot, a kád tartalmát kicsapkodták a padlóra, falra, és a ( FRISSEN PUCOLT!!!) tetőablakra...(grrrr és homlok ráncol).

Most pedig nézik Herrikopter (Picike szava) varázslóvá avanzsálását immár negyvenötödször eddigi életükben.
De még élvezik.

A bejegyzés trackback címe:

https://doris.blog.hu/api/trackback/id/tr70361116

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

ruszkibaka · http://ruszkibaka.blog.hu 2008.03.02. 04:59:31

szívet melengedtető,ahogy eljátszod bújócska közben a 'nem tudom,hol vagy?-ot'..harry pottert én is néztem.és nagyon szeretem,mert ilyenkor kilépek a hétköznapi sivárságból,és gondolatban én is varázsolok magamnak,amit csak szeretnék..

ruszkibaka · http://ruszkibaka.blog.hu 2008.03.02. 05:02:18

látom,kivetted a linkem,pedig örültem,ha átjöttek tőled is néhányan..

Doris, a komisz · http://dorisnaploja.blogspot.com 2008.03.02. 08:28:19

Igen, most váltás van nálam. Nem akarok hosszú lisát, egyre több új írót ismerek meg, így néha azokat is felteszem. A tiéd és még néhány másik a könyvjelzők közt maradt. A kommentek alapján úgyis odatalál bárki. Úgyhogy no para. :-)

gurumenta · http://www.gurumenta.blogol.hu 2008.03.02. 11:42:05

Doris..:-)...most nem mondod..hogy Hery Pottert néztek...mondhatom ez nagyon vicces...élvezem ezt a láthatatlan köteléket...:-)
-életemben először nézem a H.P-t ..:-) -tegnap este első rész..ma még ágyban 2.-ik rész...
...ez a mai nap sem különb mint a tegnapi...nem nézek ki az ablakon...szél ..eső...
basszus most látom...10 óránál..Köszi..:-)
hát nálunk épp nagy a finom szintű aktivitás..ép leesett egy kép..
Hello Potter.. .

Doris, a komisz · http://dorisnaploja.blogspot.com 2008.03.02. 14:27:34

Leesett? Mi meg hiába fűtünk, mégis hideg van...hö, valaki átsuhant a szobán az imént.

gurumenta · http://gurumenta.blogol.hu 2008.03.02. 20:55:42

Köszönj neki szépen....:-)
Délután én meg halott apukámmal álmodtam..
aktív a túloldal...bírják ezt az időt...

milyen szépen leírtam h "hery " hát büszke vagyok magamra.. :-)..épp biztos toppon voltam...:-)

movhu 2008.03.03. 11:38:02

Jó kis kirándulást terveztünk szombatra, de látva az előjeleket mi is lemondtuk. Maradt az időpazarló fetrengés szombat délutánra. Ekkor derült ki mennyi fáradtság gyűlt már fel bennem.
Remélem most szombaton ki lehet mozdulni otthonról, mert megint munkás ellenes az időjárás. Hétköznap napsütés, hétvégén eső.

Doris, a komisz · http://dorisnaploja.blogspot.com 2008.03.03. 17:25:14

A próféta szóljon belőled. Ölég már a hidegből.


süti beállítások módosítása