Melissa Etheridge

Napra pontos

május 2024
Hét Ked Sze Csü Pén Szo Vas
<<  < Archív
1 2 3 4 5
6 7 8 9 10 11 12
13 14 15 16 17 18 19
20 21 22 23 24 25 26
27 28 29 30 31

.

  • : Tudok egy honlapot, amelyen akár több száz, vagy... (2012.03.27. 12:03) MLM újra
  • Királyhegyi Sport: Talán segíthetek néhány eszközzel, s módszerrel... (2010.02.17. 21:01) Kareoke
  • Hópofi: Sziasztok!Tegnap kezdtem el olvasni Müller Péter... (2009.11.25. 23:40) Müller Péter
  • Lenoks69: Hát ja, ezek fantasztikusak... Micsoda tehetség!... (2009.11.20. 00:18) Debreceni Fotóművész Zita
  • alibabaesanegyvenhattyu: :) milyen igaza van ! (2009.11.04. 13:23) Tévévilág

Beszélgetős

&n #a0522dbsp;

.

szivtars

Címkék

blog (235) család (230) életem (362) emberek (124) emlék (31) gondolatébresztő (70) gondolatok (277) gyerek (290) humor (82) iskola (39) közélet (64) kultúra (33) lélek (99) napló (197) (254) önismeret (78) szerelem (180) szórakozás (38) Címkefelhő

Szöszmöszök

2008.04.20. 20:36 - Doris, a komisz

Címkék: blog család gyerek szerelem


Szenes szalonna égett kenyérrel felfüstölt hajjal kormos kézzel....
Nyamíííí....

Picike pergeti a tűz fölött az égő hagymáját, és néz maga elé csendesen.
Majd hirtelen:
- Emese, ne mondjon semmit! Kitalálom....

Hm. Lehet, hogy igaza van az óvónőnek?:-)
 Vagy Picike is Emese rajongó, mint Zoltán?


Mr. Darcynak fogós kérdést teszek fel a kapcsolatunkat illetően, mert egy kis melegségre vágyom:
- Ha mindkét lábam amputálnák, már nem lennék ám ilyen csini. Mit csinálnál akkor?
- Faragnék neked lábakat.



Hurrá :-(
Valahogy nem ilyen választ vártam :-)

A bejegyzés trackback címe:

https://doris.blog.hu/api/trackback/id/tr1434491

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Elf 2008.04.20. 22:17:02

Amikor nem engedtem megműttetni a gerincsérvemet, azt mondta a fiam, ha lebénulok, mindennap elvisz sétálni :DDDDD férfiak...

proaktiv · http://proaktiv.blog.hu 2008.04.20. 22:53:21

Ez olyan Édes....

Különben nem értelek! A jószndék a fontos, meg hit! ;)

Provokátor

2008.04.21. 00:18:00

Az Emese sztori aranyos! :-))))))))))

Doris:
A másikból a következőket szűröm le, merthogy én kellőképpen vizuális típus vagyok...
- Így, két teljes lábbal csini vagy. ( :-)) )
- Lábak nélkül nem lennél csini, tehát akkor csípő felett inkább ne mutasd magad...
- Az amputálás is relatív. Ergo: fentiek okán ne falábat csináltassatok, hanem a csini lábakhoz egy csini fanőt, hátha az jobb megoldás.

Amúgy azt hiszem, kevesen tudnánk egy ilyen váratlan kérdésre egy romantikus estén normális választ adni.
Tulajdonképpen milyen választ vártál? Tudod, ha azt mondta volna, hogy akkor is csini leszel, aligha díjaztad volna.
Én azt hiszem, egy szóval válaszoltam volna: "HÜLYE!"

Elf:
Ő legalább megértette, hogy kockázatos nem kezeltetni a bajt. Bocs. :-)))))))) Azt persze ő sem feltétlenül tudhatja, hogy esetleg azért nem engeded, mert tudod, hogy van más gyógymód is. (Mert van...)

2008.04.21. 00:26:02

Fentieket nem gorombaságnak szántam, puszta cinizmus beszélt belőlem.
Hidd el, ha megbeszélitek az ilyen kérdést, mindegy, hogy miért kerül szóba, másképp sül el. Nem biztos, hogy egy ilyen kérdés jó teszt.

hohohó 2008.04.21. 01:07:27

Élveznénk az előnyeit, ha meguntuk, keressük a továbbiakat...

Elf 2008.04.21. 05:22:16

kelgyo: neeeem, ő csak érzékeltette menyire törődne az anyjával :P Amúgy tényleg van más gyógymód.

ruszkibaka · http://ruszkibaka.blog.hu 2008.04.21. 05:57:59

megkívántam tőled a szalonnasütést..
lábak nélkül is lehetne élni..az ágyban nem látszik a magasságkülönbség..és mennyi zoknit..szappant ,cipőt meg lehetne spórolni..

Doris, a komisz · http://dorisnaploja.blogspot.com 2008.04.21. 06:48:31

Elf: Igen, olyan "férfi"- gyakorlatias, megoldásközpontú :-)

proaktiv: Különben tényleg az. És jellemző mr. Darcyra. Pont úgy közölte velem, hogy kitartana mellettem, ahogy én rákérdeztem. :-)

kelgyo: Hát ez azért jó felvetés, mert igen, erre van, amikor azt akarja hallani az ember, hogy deee, akkor is nagyon tetszenél, és nekem úgy is tetszenél...valami ilyen hülyeséget. Dehát a pasi megoldásközpontú gondolkodása azonnal a lehetséges problémakezelést keresi. Látod, neked sem jutott eszedbe, hogy bármily fondorlatosan, de csak egy egyszerű megerősítést keres egy nő egy ilyen idióta kérdéssel.
Mindazonáltal a megerősítést megkaptam, méghozzá gondolkodás nélkül vágta rá- szerintem ez sokkal jobb válasz volt, mintha azt mondta volna, áh, hülye vagy. Ráadásul humoros is.
Nálunk amúgy ez nem okoz meglepetést már- szoktam tőle meglepő dolgokat kérdezni.

hohohó: Jó. :-)
Ez aztán a romantikus megoldás....láb nélküli élet= helyhez kötöttség. Akkor aztán nem kellene attól tartani, hogy egyszer odébbállok. :-)

ruszkibaka: Milyen gyakorlatias vagy. :-) Látod, tényleg mennyit lehetne spórolni. A nadrágokról nem is beszélve.

proaktiv · http://proaktiv.blog.hu 2008.04.21. 10:00:04

Különben is ezen a téren nem ismerem a best practise-t!
Az igazat megvallava inkább ne is ismerjük...

2008.04.21. 11:21:44

Doris: azért van árnyalatnyi különbség. A "HÜLYE!" után az én világomban egy forró ölelés jön, mint ahogy ez már működött is így, ami bizony szavak nélküli igazi megerősítés, az általad leírt válasz után - szerintem - az ölelés elmarad, mert a rámozdulás elhúzódásban fullad meg. Ha nem így volt, akkor tévedek. :-)))))))))
Persze ez kinél-kinél másképp működik, én így látom.

2008.04.21. 11:23:44

Ruszkibaka: és még szalonnasütéshez is használható a műláb, ha elfogy a tüzifa. Ezt a gyakorlati jelentőséget kihagytad. ;-))))))
Basszus, hogy Te milyen racionálisan látod a dolgokat. :-)))))))))))))

Elf 2008.04.21. 21:47:08

kelgyo: áááááááá :DDDDD


süti beállítások módosítása