Melissa Etheridge

Napra pontos

május 2024
Hét Ked Sze Csü Pén Szo Vas
<<  < Archív
1 2 3 4 5
6 7 8 9 10 11 12
13 14 15 16 17 18 19
20 21 22 23 24 25 26
27 28 29 30 31

.

  • : Tudok egy honlapot, amelyen akár több száz, vagy... (2012.03.27. 12:03) MLM újra
  • Királyhegyi Sport: Talán segíthetek néhány eszközzel, s módszerrel... (2010.02.17. 21:01) Kareoke
  • Hópofi: Sziasztok!Tegnap kezdtem el olvasni Müller Péter... (2009.11.25. 23:40) Müller Péter
  • Lenoks69: Hát ja, ezek fantasztikusak... Micsoda tehetség!... (2009.11.20. 00:18) Debreceni Fotóművész Zita
  • alibabaesanegyvenhattyu: :) milyen igaza van ! (2009.11.04. 13:23) Tévévilág

Beszélgetős

&n #a0522dbsp;

.

szivtars

Címkék

blog (235) család (230) életem (362) emberek (124) emlék (31) gondolatébresztő (70) gondolatok (277) gyerek (290) humor (82) iskola (39) közélet (64) kultúra (33) lélek (99) napló (197) (254) önismeret (78) szerelem (180) szórakozás (38) Címkefelhő

Kapcsolatok

2008.05.25. 13:00 - Doris, a komisz

Címkék: emlék emberek kapcsolat lélek életem



Mikor gimis voltam, évekig volt egy szerelmem. Plátói volt az ügy természetesen- egy másik gimnáziumba járt a srác. Voltak közös ismerőseink, így egy idő után már ő is tudott a dologról.
Nagyon értelmes fiú volt, jó tanuló és hozzá helyes is persze.
Minden éjjel álmodoztam róla, a barátnőmmel tanórán leveleztünk, hol látta, kivel látta?...de nem járt soha senkivel.
Nahát. Én meg odavoltam érte. Még verset is írtam hozzá, amit le is közöltek nyilvánosan- sőt, olvasta is.


Valahogy élveztem ezt. Misztikus volt az egész. Képzelődtem róla, gyakran valami orbitálisan romantikus egymásra találásról.
Akkor pánikoltam be, mikor időről időre megpróbált közeledni hozzám. Na, akkor mindig teljesen béna lettem, meg hideg, pedig volt olyan is, hogy eljött hozzánk. Nem kért, csak próbált kommunikálni velem (mondom, intelligens fiú volt). Én pedig begubóztam és őrületes távolságot tartottam vele.
Mindig arra gondoltam, biztos csak szánalomból áll szóba velem, vagy ki akarja használni az érzéseimet; azt gondolja, könnyű préda vagyok. Vagy majd jól  bebolondít és kinevet a végén.
Nem is hittem, hogy komolyan gondolja ezt az egészet. Aztán mikor visszavonult, én újra elringattam magam a saját kis szerelmes világomba.
Ez így ment vagy 2 évig.

Jónéhány év múlva, mikor már mr. Darcyval voltam, találkoztam vele. Méghozzá akkor már menyasszonya volt egy gimis osztálytársam, sőt kiderült, hogy mr. Darcy is ismeri őt régről.
Én először fel sem ismertem, a barátnőjével csevegtem erősen, ők pedig billiárdoztak mr. Darcyval.
Később, mikor már az alkohol kissé oldotta a hangulatot, odajött hozzám, és rákérdezett, hogy "ugye, nem ismersz meg?"
Abban a pillanatban tudtam, kivel állok szemben.

Jó sokat dumáltunk összebújva akkor éjjel. Szemrehányást tett. Haragudott rám, nem értett egyáltalán. Olyan apró történéseket hozott fel, amikre én nem is emlékeztem, és amiket ő komoly jelzéseknek értékelt a saját részéről.
Én viszont sose láttam ezeket, mert a saját érzéseimmel voltam elfoglalva, őrá pedig nem figyeltem.
Sajnálta, hogy így alakult.
Dühös is volt kicsit.

Olyan módszeresen tudtam tönkretenni minden lehetőségemet. Mindenkit elüldöztem magam mellől, és csak olyanokkal jártam, akik beleordították a képembe, hogy kellek nekik (így hát sokáig nagyjából senkivel). Aztán ha minden hülyeségem ellenére mégis mellettem maradt valaki, gondoskodtam róla, hogy soha ne érezze magát biztonságban.

Aztán meg sajnáltam magam, hogy milyen szerencsétlen vagyok.
Ha meggondolom, jó nagy marha voltam. Egy gyáva szar.
Vagy nem is. Inkább olyan hajnalkaféle. :-)

A bejegyzés trackback címe:

https://doris.blog.hu/api/trackback/id/tr13486150

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

2008.05.25. 18:24:14

De sokan vagyunk így! Vagyis voltunk. Csak később tanultuk meg, hogy az érzelmeink, de legfőképp a vágyaink önmagunkért valók voltak, azaz mérhetetlenül önzők. Aztán ahogy telt az idő, és jöttek a csalódások, lassnan-lassan megtanultunk nemcsak a saját, hanem a más érzelmeivel is számolni. Jó ez. Kell ez. Szép emlékek, hasznosak, egyengetik az utunkat - persze ha jól fogjuk fel.

2008.05.25. 18:28:47

A plátói érzésekről pedig igazából sosem kell leszoknunk, kellemes színezetet adnak baráti, munkahelyi, meg minden más élő kapcsolatainknak, csak helyesen kell kezelni és értelmezni. Javítsatok ki, ha tévedek.

Angel · http://thefallenangelofthedeepness.blog.hu 2008.05.25. 20:09:48

Érdekes dolgok ezek...
Én is sokat gondolkozom azon, hogy vajon kb 10 év múlva, ha valakivel összetalálkozok, akkor ő mit fog mondani nekem például, akár ilyen dologokkal kapcsolatban, mint közöttünk lévő régi érzések. =)

Gilyankata · http://maezvagyok.blog.hu 2008.05.25. 20:33:51

Miért olyan ismerős ez a szitú?
Egy nagy baromság ez az élet, mindig arra vágyunk ami elérhetetlen.

2008.05.25. 21:18:35

Kata: ismerős, mert nincs ki ne esne át ezen, s ha mégis, hát sokat veszít.
Baromság? Lehet. De ... olyan jó baromnak lenni, hogy leszokni sosem szeretnénk róla.

2008.05.25. 21:45:20

Angel: a jelen kapcsolat milyenségétől függ, hogy tudtok.e róla beszélni. Ha jó, akkor igen, mégpedig kötetlenül. Egy jó kapcsolatnak el kell bírnia bármlyen késői vallomást. Ha meg nem bírja el, akkor ... nos, igen, akkor váltani kell. Ilyen az élet. De bezárni a gondolatainkat, az bizony hosszú távon úgyis csak rombol.

Elf 2008.05.26. 05:50:13

Nálunk 25 év után volt az első általános sulis találkozó. Az a srác, akiért a fél suli kepesztett és sose rám se nézett, csak egyszer a moziban, mintha... De annyi, Na az a srác majd megbuggyant, hogy most nem vagyok oda érte, pedig hol volt akkor még Cat.... Változnak a viszonyok és az emberek.

Doris, a komisz · http://dorisnaploja.blogspot.com 2008.05.26. 06:19:01

Angel kommentjéről jutott eszembe: Az ember hajlamos azt hinni, hogy a másiknak (szerelem, barátság- egyre megy) egy- egy érzés jelentéktelen volt- talán nem is emlékszik rá.
Én nagyon sokszor kerülök olyan helyzetbe, hogy kiderül, hogy nem is. Emlékszik rám, fontos voltam neki, csak akkor ott nem derült ki, vagy nem értettünk szót, vagy akármi.
Nagyon fontosak ezek nekem, egyrészt, mert nyilván szereti az ember tudni, hogy nem múlik el másokból nyomtalanul, meg azért is, mert jó érzés, hogy akire valaha érzéseket szántunk, érdemes volt rá- legalább ennyiért, ha másért nem is. Annyiért, hogy valamit "hozzátettünk", valamit pedig "kivettünk" magunknak belőle.
Azt mondják, kár azon filózni, mi lett volna, ha. Szerintem mindenkinek van olyan, hogy eszébe jut egy nagyon félrement, félreértett dologról, hogy vajon mi lett volna, ha másképp alakul. Még akkor is eszébe jut az embernek, ha elégedett az adott pillanattal.

Elf 2008.05.26. 09:36:49

Ebben egyetértek veled. És igen, utólag sajnálkozni kár. Viszont tanulunk belőle :)

Gilyankata · http://maezvagyok.blog.hu 2008.06.01. 15:36:48

Tudjátok mit? Én nem is szeretnék a régi szerelmeimmel találkozni, maradjon úgy szépen meg ahogy akkor volt. Képzeljétek el látni most őket elfolyva, kopaszon és esetleg más olyan tulajdonságokkal amiről jobb ha nem beszélek.
Nem, nem, és nem! Nem akarom elrontani az illuziókat.

2008.06.01. 16:22:49

Milyen illúziókat, Kata? :-))))))) A régi kapcsolatokkal milyen illúziókat táplálsz még? Atzokra mindig a jelen valójukban kell gondolni. Ők utunk jelzőpóznái.

Doris · http://doris.blog.hu 2008.06.01. 18:36:05

kelgyo: Szerintem ara gondolt, hogy a múlt képeit akarja megőrizni. Nem illúzióra gondolt, csak elírta. Először én sem értettem. És tényleg jobb megőrizni mindent úgy, de ezzel a sráccal találkozni is jó volt. Sok dolgot tisztába tettünk. nekem jobb így, hogy tudom, hogy szeretett.


süti beállítások módosítása