Melissa Etheridge

Napra pontos

május 2024
Hét Ked Sze Csü Pén Szo Vas
<<  < Archív
1 2 3 4 5
6 7 8 9 10 11 12
13 14 15 16 17 18 19
20 21 22 23 24 25 26
27 28 29 30 31

.

  • : Tudok egy honlapot, amelyen akár több száz, vagy... (2012.03.27. 12:03) MLM újra
  • Királyhegyi Sport: Talán segíthetek néhány eszközzel, s módszerrel... (2010.02.17. 21:01) Kareoke
  • Hópofi: Sziasztok!Tegnap kezdtem el olvasni Müller Péter... (2009.11.25. 23:40) Müller Péter
  • Lenoks69: Hát ja, ezek fantasztikusak... Micsoda tehetség!... (2009.11.20. 00:18) Debreceni Fotóművész Zita
  • alibabaesanegyvenhattyu: :) milyen igaza van ! (2009.11.04. 13:23) Tévévilág

Beszélgetős

&n #a0522dbsp;

.

szivtars

Címkék

blog (235) család (230) életem (362) emberek (124) emlék (31) gondolatébresztő (70) gondolatok (277) gyerek (290) humor (82) iskola (39) közélet (64) kultúra (33) lélek (99) napló (197) (254) önismeret (78) szerelem (180) szórakozás (38) Címkefelhő

Diszkriminál

2008.07.30. 09:59 - Doris, a komisz

Címkék: gyerek humor szórakozás életem

Életem egyetlen pozitívan értékelhető faji megkülönböztetésével az első Sziget Fesztiválon találkoztam.

Azon a nyáron egy gyönyörű indián fiúval jártam. Volt úgy 185 centi magas, a bőre presszó kávé lehelletnyi tejszínnel, haja hollófekete. A hangja mély és rekedtes, a nevetése rövid, kuncogó. Izgalmas, izgató, keveset beszélő, titokzatos világutazó volt ő.
Szóval vele mentünk el a Jethro Tull koncertre.

Az az első Sziget még átlátható, élhető volt. Igaz, a büféknél és a vécéknél fél napot álltál sorba, mert a szervezők kicsit elszámolták magukat, de alig volt több, mint egy mezei rock fesztivál valahol a Tisza tó partján.

Nos, készülve a koncertre egy ilyen vendéglátóipari egység előtt ácsorogtunk, hogy hozzájussunk esti betevő sörünkhöz (szigorúan műanyag flakonba csapolva), mikor egy elporosodott 5 év körüli fiúcska állt meg mellettünk. Az ő kezében is egy üres butykos figyelt. Ő pedig minket lesett gátlástalanul.
Ááá, nem volt kínos cseppet sem. Sunyin összevigyorogtunk a "pasimmal", majd ő megpróbált kommunikálni. Hadarós spanyol mondatokkal és széles mosollyal kezdeményezett.
A gyerek figyelt, majd összeszorította a száját és BANG!... teljes erejéből egy irgalmatlan hatalmasat húzott a flakonnal Rolando meztelen combjára. Aztán sarkon fordult és elhúzott.
Szegény szegény szerelmem...erősen megrogyott lábilag és lelkileg egyaránt. Én meg? Hát én egy állat vagyok, ez köztudott. Én kérem szépen fetrengve röhögtem még két napig.

A bejegyzés trackback címe:

https://doris.blog.hu/api/trackback/id/tr35592303

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

langi 2008.07.30. 17:19:31

Nem ide tartozik, de ha szeretnél egy kis lelki kényeztetést nézz át Gus-hoz. A kommentekben is említenek.

Doris, a komisz · http://dorisnaploja.blogspot.com 2008.07.30. 18:26:03

Langi! Végre itt! Újra csak köszke az infokat. Goldenblog ma indult, BOK (amiért Leslienek minden szeretetem) véget ért, de nekem elkezdődött valami. És imádom ezt!!!

Andi 2008.07.30. 20:51:44

Doris,
akkor kepzeld el, minket milyen hulye szituaciok ernek :). Setalunk negyen, egy feher anyuka, egy feher nagylany, egy feher kislany es egy fekete felisten :). Bar itt az emberek nem neznek olyan nagyokat, de ha egyszer hazamegyunk, biztos szenzacioszamba megyunk a szulovarosomban :).
Es azt is gondold el, mikor a kicsi meg csak ismerkedett vele. Elso heten messzirol meregette. Masodik heten a szobaajtobol puszit kuldott neki. Harmadik heten nem lehetett rola leszedni - es a szerelem azota is tart :).
Tovabbi szep nyarat!
Andi

langi 2008.07.30. 20:56:54

Szinte minden nap vagyok, csak írni nem szeretek. Az én közegem a beszéd. Egyébként többnyire azt írod, amit én is gondolok, ráadásul egyidősek is vagyunk, én is sok mindent tapasztaltam amit Te (főiskola, család, olvasási kényszer, dolgok mögé látás, MLM sorolhatnám),nekem is volt kalandom, bár én nem személlyel éltem át, hanem helyváltoztatással Kisvárdáról Szombathelyre családostól. Szóval olyan, mintha ismernélek.

Doris, a komisz · http://dorisnaploja.blogspot.com 2008.07.31. 09:58:14

Andi: Igen, azt úgy elképzeltem párszor. Ilyen nekem is volt akkoriban, hogy bámultak, mint az űrlakókat. Alig volt bent színesbőrű az országban, úgyhogy nem kis feltűnést keltett a srác. De én élveztem. Mindig tetszettek más nációk.

Doris, a komisz · http://dorisnaploja.blogspot.com 2008.07.31. 09:59:41

langi: Most azért jól megszaladt a tinta. Úúúú, Szombathelyért irigyellek. Csodás hely!


süti beállítások módosítása