Melissa Etheridge

Napra pontos

május 2024
Hét Ked Sze Csü Pén Szo Vas
<<  < Archív
1 2 3 4 5
6 7 8 9 10 11 12
13 14 15 16 17 18 19
20 21 22 23 24 25 26
27 28 29 30 31

.

  • : Tudok egy honlapot, amelyen akár több száz, vagy... (2012.03.27. 12:03) MLM újra
  • Királyhegyi Sport: Talán segíthetek néhány eszközzel, s módszerrel... (2010.02.17. 21:01) Kareoke
  • Hópofi: Sziasztok!Tegnap kezdtem el olvasni Müller Péter... (2009.11.25. 23:40) Müller Péter
  • Lenoks69: Hát ja, ezek fantasztikusak... Micsoda tehetség!... (2009.11.20. 00:18) Debreceni Fotóművész Zita
  • alibabaesanegyvenhattyu: :) milyen igaza van ! (2009.11.04. 13:23) Tévévilág

Beszélgetős

&n #a0522dbsp;

.

szivtars

Címkék

blog (235) család (230) életem (362) emberek (124) emlék (31) gondolatébresztő (70) gondolatok (277) gyerek (290) humor (82) iskola (39) közélet (64) kultúra (33) lélek (99) napló (197) (254) önismeret (78) szerelem (180) szórakozás (38) Címkefelhő

Összeszedett

2009.02.25. 06:15 - Doris, a komisz

Címkék: humor szépség


Régóta vallom, hogy az, ha az ember 180 centivel a föld fölött hordja a fejét, az biza felelősséggel jár. Ekkora magassággal bárhová belépsz, azonnal meglátnak, sőt, olykor pofátlanul megbámulnak az emberek. Lehetetlen eltűnni, ezért aztán jobb még dobni egy lapáttal a hatásra. Igyekszem ezt nem elfelejteni (179cm + az aktuális cipő), és ehhez mérten ügyelni, hogy viszonylag normálisanérdekesen nézzek ki. Kivéve, mikor rossz passzban vagyok. Olyankor képtelen vagyok a külsőmre (is) gondot fordítani. Szóval mostanság (mivel nem vagyok annyira rossz passzban) reggel öt perces smink- és frizuragenerált tartok, aztán egy kellően kifejező öltözetet rángatok magamra, így indulok el itthonról. Nem lenyűgöző, de azért a "nemrossz, nemrossz"- ba belefér, amit ilyenkor a tükörnek búcsút intve látok. Ha pedig hozzá magas sarkú csizmát, fekete, hosszú bőrkabátot veszek a bokáig érő színes sálammal, egészen elégedett vagyok.
Há!... Szereteeem!
Szóval ebben feszítettem tegnap is, midőn egy tőlem telhetően elegáns mozdulattal éppen kiléptem a Vision Express ajtaján (igen, szemüveget kell csináltatnom- most barátkozom a keretekkel... na persze, hogy valami pirosban gondolkodok, naná, hogy abban), felnéztem az égre, és élveztem saját hatalmas, hosszúkabátos valómat... Remekül éreztem magam. Az iroda cirka 15 méterre volt tőlem, várt egy tevékeny nap, s már csak néhány kopogós lépés választott el tőle.
Érthetetlen, hogy ekkor mi történt. Sosem értem az ilyen eseteket. Hogy valaki felbuktatott vagy ellökött, vagy felakadtam, vagy beleléptem... Nem tudom, mi okozta azt a hatalmas esést, amit produkáltam az üzlet ajtajában. Nagyon gáz volt, és természetesen porig rombolta démoni megjelenésemet, úgy bizony... Vagy nem is. Inkább vicces volt. Az egész helyzet rendkívül mókás volt, és jót is mulattam, mint mindig ilyenkor (jájj, ha elkezdeném mesélni...). Öcsém jutott eszembe, aki egyszer azt mondta (még fősulis voltam, ő pedig középiskolás), hogy rendkívül kifinomult érzékem van hozzá, hogy felépítsem a nagyvilági nőt magamból, aztán mikor a csúcspontig eljutok, akkor valami abszurd mutatvánnyal- természetesen teljes döbbenetet kiváltva másokból- tönkre is tegyem a hatást (abszurd mutatvány= pohártörés, kiborítás, esés, csúszás, sőt, egyszer felgyújtottam magam egy bulin). Erre gondoltam, és arra, hogy még mindig, és évek óta folyamatosan rajongok Bridget Jones- ért (valami miatt). Bármit mondanak mások, szerintem nagyon is szimpatikus, és kellemes jelenség az a nő. És persze nagyon vicces. Kellenek ilyen vicces nők is, nem igaz?

A bejegyzés trackback címe:

https://doris.blog.hu/api/trackback/id/tr26963830

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

teknős 2009.02.25. 09:55:36

Furcsa vagy, Doris! :))))));) (Különben miért járnánk hozzád olvasni!

teadrinker13 · http://morzsili.blog.hu 2009.02.25. 10:46:25

Szerintem minden (nem csak) nő produkál ilyesmit :) És amikor elvágódnak az utcán, vagy valami hülyeséget csinálnak, gyorsan körülnéznek, hogy látta-e őket valaki... főleg ismerős. Ez még viccesebb mint az előző fél perc.

banyuc 2009.02.25. 11:08:55

Helló!
Bakkáékon keresztül keveredtem ide hozzád,szeretem ahogy írsz és mit tagadjam jót vigyorogtam itt magamban az eséseden, elég vizuális alkat vagyok :))

Doris, a komisz · http://dorisnaploja.blogspot.com 2009.02.25. 21:35:40

@teknős: Na, erről meg eszembe jutott az a gimis osztálykirándulásunk, ahol Zs. néni megdobott egy pulykával. Ott volt, hogy életemben először és utoljára magyar focit néztem. Üvöltöztünk az osztálytársaimmal, meg röhögtünk, és mikor a Jocó (aki lány) azt kiabálta: Furcsa ez a Burcsa (az valami csatár, vagy mi volt a csapatban), hát az katasztrófa volt- olyan Karinthys őrjöngés... Az a röhögés máig is kitart, és beépült a szókincsembe.

@teadrinker13: Igen, én is szét szoktam nézni. A taktikám: Nálam jobban senki ne szórakozzon a bénaságomon. Ááá, de micsoda elesős sztorijaim vannak!!! Úristen! ha egyszer nem lesz mondanivalóm, majd megírom őket :-)

@banyuc: Bakkáékat én is bírom :-) Mit mondjak, én is jókat röhögök, ahogy visszaolvasom. na várj, belinkelek két másikat... azon betojsz:

doris.blog.hu/2008/07/11/dinnyesnocis
doris.blog.hu/2008/04/21/nocis_1

Doris, a komisz · http://dorisnaploja.blogspot.com 2009.02.25. 22:03:26

Hát BACCA MEG!!! Most monnya a tévé, hogy vasárnap 8- kor a tv2- őn megint adják Bridget- et. Már értem a bukást! Ez a közös rezgés miatt volt, mert éreztem, hogy közeledik. Megjegyzem, könyvben jobb százszor!

És hálás köszönet a Vision Express takarító munkatársainak, hogy nem söprögették el a cipőm sarkának borítólapját, ami tegnap leesett, és ma reggel vettem észre. Megkerestem. Ott volt.

banyuc 2009.02.26. 09:33:18

Hát kösssz a linkeket! Illó szerinted sírósra röhögni magát az embernek a munkahelyén reggel kilenkor!? Szerintem nem, de nekem azért sikerült:))
psszt de én nem is "merek" tankolni, ha nincs elég kaja a kocsiba el sem indulok vele ... Deaz én "vezetésem" amúgy is egy külön történet.

imre42 2009.02.26. 09:56:11

Az eltaknyolás, meg utána a körülnézés előtt egy kicsivel még az a kapálózás is szórakoztató tud lenni, amikor is a beleset már elkerülhetetlen, de azért az ember mégis nagyon próbálkozik vele, és csak súlyosbítja a helyzetet.

Doris, a komisz · http://dorisnaploja.blogspot.com 2009.02.27. 06:20:24

@banyuc: Én meg direkt mindent megcsinálok, amit a férfiak. tankolok is. Régen, amíg trabantunk volt, szereltem is (de hogy! De hogy, de hogy!!! :-) ). Szóval nem akarok rájuk szorulni, de van egy csomó dolog, ami egyszerűen rájuk van kalibrálva. Tankolni még akkor sem egyszerű, ha az ember nem bénázza el.

@imre42: Úgy van. A legjobb hát megadni magunkat, és együtt nevetni a többiekkel.


süti beállítások módosítása