Melissa Etheridge

Napra pontos

május 2024
Hét Ked Sze Csü Pén Szo Vas
<<  < Archív
1 2 3 4 5
6 7 8 9 10 11 12
13 14 15 16 17 18 19
20 21 22 23 24 25 26
27 28 29 30 31

.

  • : Tudok egy honlapot, amelyen akár több száz, vagy... (2012.03.27. 12:03) MLM újra
  • Királyhegyi Sport: Talán segíthetek néhány eszközzel, s módszerrel... (2010.02.17. 21:01) Kareoke
  • Hópofi: Sziasztok!Tegnap kezdtem el olvasni Müller Péter... (2009.11.25. 23:40) Müller Péter
  • Lenoks69: Hát ja, ezek fantasztikusak... Micsoda tehetség!... (2009.11.20. 00:18) Debreceni Fotóművész Zita
  • alibabaesanegyvenhattyu: :) milyen igaza van ! (2009.11.04. 13:23) Tévévilág

Beszélgetős

&n #a0522dbsp;

.

szivtars

Címkék

blog (235) család (230) életem (362) emberek (124) emlék (31) gondolatébresztő (70) gondolatok (277) gyerek (290) humor (82) iskola (39) közélet (64) kultúra (33) lélek (99) napló (197) (254) önismeret (78) szerelem (180) szórakozás (38) Címkefelhő

Reklámok- e , nem- e

2008.11.14. 18:03 - Doris, a komisz

Címkék: napló

Aki regisztrált tag a blog.hu- n, az tudja, hogy mostanában az adminon egy levél várt minket, miszerint az oldal szeretné a hirdetéseket normális mederbe terelni. Ezért aztán választás elé lettünk állítva. Vagy engedélyezzük a hirdetések elhelyezését az oldalunkon, vagy nem- ez utóbbi esetben esély sincs rá, hogy valaki az Index főoldalára kerüljön ezzel, vagy azzal a cikkével.
Én is filóztam ám rajta, hogy mit tegyek. Ha hirdetnek rajtam, akkor növelhetem- talán- a látogatottságot, sőt, még pénzt is kereshetek a kattintások után, ha nem hirdetek, marad a szép, lassú növekedés (vagy nem növekedés), és a szigorúan hobbi szinten írkálás. Aztán most nézegettem pár oldalt, és érik bennem a döntés.
Nem tudom odaadni az oldalamat. Egyszerűen annyira szeretem a képeimet, a történeteimet, a gyönyörű zenéimet, hogy nem tudom ideengedni a bankokat, a szolgáltatókat. Jaj, csak úgy elképzelem, hogy Betti, vagy a Kártyavető, vagy az Edző, vagy Nagyapám, vagy a régi szerelmem, vagy a Zöld gyík , vagy a múltam végén ott villogna egy buta kép valami különleges ajánlattal!
Nem, nem, akkor inkább ne lássa senki soha többé, vagy csak azok, akik eddig megtalálták. Ne ismerjen senki, de olyan nekem Doris naplója, mint egy puha kanapé, egy sziget, egy álom, ami csakis az enyém. Az én munkám, az én érzéseim, az én gondolataim, bizony, bizony.
Van az a pénz, amit elfogadnék érte, de lennének feltételeim, mert nincs itt ugyan jogdíj, de van valami benne, ami én vagyok, és ez nem eladó mindenáron.

Ps: Mindazonáltal megértem a bloghu törekvését, és méltányolom, hogy választási lehetőséget kínál fel.

A bejegyzés trackback címe:

https://doris.blog.hu/api/trackback/id/tr62769180

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Csöncsön · http://mondataink.blog.hu 2008.11.14. 18:40:24

Igen, az egy speciális eset, amikor valaki ennyi energiát feccölt a blog külső megjelenésébe. Abszolút megértelek.

LESLIE · http://vorospezsgo.blog.hu/ 2008.11.14. 18:58:31

Bizony... Súlyos kérdés nekem is. Egyenlőre próbaüzemre álltam, mert első gondolatom az volt, hogy van kettő barátnőm is, akiknek a hírdetését most kulturáltan kitehetném (egy természetgyógyász és egy kicsi online bababolt), természetesen ingyen. Én. De így a blog.hu is kiteszi a magáét, ami valóban nem túl impozáns látvány a művemben... Finoman szólva. És bizony érzékeny pontom ez nekem is...
Nemtudom, nemtudom...

movhu 2008.11.14. 19:51:22

Valljuk be, amennyiben a hirdetési helyeket nem adott havi áron adod el, akkor egy átlagos blognál a pénz nem oszt nem szoroz.
Azaz az Etarget vagy Google hirdetés még Indexes szereplésnél is hónapok alatt hozza össze azt a mennyiséget, amit ki is fizetnek.
Ettől kezdve ezek legfeljebb jó statisztikai célokat szolgálnak, hogy mire és hol klikkelnek az emberek, de arra legalább nagyon jók :)
A Hóbelevancon maradnak a hirdetések, de ha egyszer elindul a saját énblog(tudom, régen ígérem, de voltak itt fennforgások :) ), akkor ott tuti nem lesz.

Doris, a komisz · http://dorisnaploja.blogspot.com 2008.11.15. 15:19:25

csöncsön: Finom irónia: "a blog külső megjelenésébe" :-) Ez zavarna a legkevésbé. Napi szinten sok energiát fektetek a tartalomba, illetve az egészbe úgy együtt. A poszthoz igazítom a képeim, a zenét, és ez az egész adja nekem a hangulatát. Milyen kár, hogy illatot nem lehet programozni hozzá :-)

Leslie: Nem féltelek. Ha nem bírod elfogadni, megszokni, úgyis leveszed őket. A blog meghozza a maga döntését.

movhu: Teljesen elfogadom, hogy reklámozol. A Te oldalad egy egyértelműen közéleti magazin rengeteg látogatóval, így abszolut elbírja a reklámokat.

Csöncsön · http://mondataink.blog.hu 2008.11.15. 15:43:57

Doris, a komisz:

Úgy értettem, hogy a tartalom (vagyis az, amit elolvasunk), ugye, elvileg, nem változik meg a hirdetések miatt. A külső viszont mi az hogy, nagyon is.

Más kérdés, hogy amikor ilyen sok munka van a külsőben, az óhatatlanul is belsővé válik. Hiszen ez a külső rólad szól. Azok (mint pl. én), akik meghagyják a blogsablont készen kapva, nem érzik annyira magukénak annak színeit, betűit és képeit. Nem kanapé nekik (nekünk), csak váróterem.

pudingocska · http://pudingocska.com 2008.11.16. 01:17:11

Amikor annak idején a blogolon blogoltam, akkor általában benne voltam az első tízbe. Az egomnak jó érzés volt, de amúgy nekem ez inkább rémisztő volt. Túl gyorsan nőttem. Ez is az egyik érv volt a költözés mellett.
A blog.hu pont azért nem jött nálam szóba, mert egyik bejegyzésemet sem szerettem volna index főoldalon látni.
Valahogy(kopkopkop) szeretem az olvasóimat, és valahogy elkerülnek az idióták, valahogy ezt kezelhetőnek és jónak érzem. Azt hiszem, minden blog bevonzza a közönségét valahogy. van, aki lassabban, van aki gyorsabban.
Persze te más vagy mint én. Igazi mozgósító és felforgató elem - a legjobb értelemben - talán tényleg nagyobb tömeghez szólsz, mint akik olvasunk.:)

Doris, a komisz · http://dorisnaploja.blogspot.com 2008.11.16. 09:47:20

csöncsön: Tetszik a hasonlatod (nem kanapé, hanem váróterem )

pudingocska: Hasonlóan vagyok én is. Egyszer voltam címlapon (jellemzően egy helyi botrányról írt poszttal) Rémisztő volt az egész, le is vettem a cikket. Mover oldalán viszont volt több írásom, ami kikerült. Ez hízelgő, de nehezen kézben tartható. Sokan félreértik, vagy el sem olvassák normálisan, írnak hülyeségeket. Most akkor reagálsz rá, vagy otthagyod, vagy mi van? Kétélű a dolog.
Figyelem a keresőszavakat, amivel idetalálnak. Nem szeretnék olyan dolgokról írni, amikkel pillanatok alatt feltupírozhatnám a látogatószámot. :-) Jó ez így.

Dixie.Flatline 2008.11.22. 19:40:44

kevés olyan ismerősöm akad aki ne használna a böngészőjében Adblock plust vagy valami egyéb reklámblokkolót. Enni sem kér, ingyenes stb. De a Te döntésed.

teknős 2008.11.23. 11:46:08

Az szerintem rendben van, hogy a Hóbelevancon van reklám. Ha nincs a Hóbelevanc, akkor nem találok ide én sem. De amíg a Hóbelevancot csak akkor nézem, ha kint van az Index főoldalon, addig Doris blogját napjában többször is. (Nem mintha a Hóbelevanc rossz lenne, sőt, de nincs olyan vonzása, mint Dorisnak)
Örülök a döntésednek. Más lenne a blog reklámokkal.

Doris, a komisz · http://dorisnaploja.blogspot.com 2008.11.24. 06:36:17

Nekem nincs reklámblokkolóm, mert nincs beállítva, ugyanis nem is jutott eszembe. Egyenként szoktam blokkolni (de most, hogy mondod :-)

Más lenne tényleg reklámokkal az oldal. Jó ez így, na. Ha vonzó, akkor meg még jobb :-)


süti beállítások módosítása